JUNO Support
Vår kundsupport hjälper dig gärna med tekniska problem eller andra frågor som rör JUNO.
Här nedan finns svar på några vanliga frågor.
Planerat systemunderhåll
-
Problem att logga in?
Om du upplever problem med att använda gamla bokmärken eller genvägar för att logga in i JUNO så ber vi dig kontrollera att dessa är uppdaterade med den nya adressen: http://juno.nj.se/b
Systemuppdateringar och supportmaterial
På sidan "Nytt om JUNO" kan du hitta all ny litteratur i JUNO och systemuppdateringar vi har gjort i tjänsten
På sidan "Lär dig JUNO" kan du se några korta filmer som visar dig hur viktiga funktioner i tjänsten fungerar. Du kan även boka en digital användarutbildning.
Kontakta oss
Har du frågor kring våra onlineprodukter (t ex JUNO, Avtalsguiden och Affärsinformation) får du hjälp här.
Tel: 08-598 191 00
E-post: support@nj.se
Öppettider:
Mån-fre kl. 07.00–22.00
Lör-sön samt röd dag kl. 08.00–20.00